25 Şubat 2012 Cumartesi

Bir cumartesi sabahı teknolojisi

Uyumayı hiç sevemedim. Bana göre uyku; hayatta boşa geçirilen bir zaman... Yıllar boyu iş hayatı nedeniyle erken kalkmak bu nedenle bana hiç zor gelmedi ancak ne hikmetse insan hafta sonları en azından 08:00'e kadar uyumak istiyor ama nerde...
Doğal olarak bu sabah da erken kalkıldı :((

Çok sevdiğim Apple ürünlerinden biri olan iPad'de gazetelere bakarken bilgisayar ve internet için birkaç faydalı program öğrendim. Birçok kişi belki biliyordur ancak benim için yeniydi... Aşağıda aktaracağım bu programları ben hemen uygulamaya geçirdim.

1. http://www.zonealarm.com/ Bu program bilgisayara dışarıdan yapılabilecek saldırıları önlüyor. Ücretsiz ve kolay kuruluyor.

2. http://www.ccleaner.com/ Bu program ise bilgisayarınızdaki gereksiz ögeleri temizleyip, işlevsel hale getiriyor ve böylece bilgisayarın daha hızlı ve verimli çalışmasını sağlıyor.

3. www.videolan.org/vlc Videoları açarken çoğu zaman codec sorunlarıyla karşılaşırız. İşte bu program onun çözümü için...

4. auslogic internet optimizer: İnternetinizi daha hızlı hale getirmek istiyorsanız bu programı kurabilirsiniz.

Umarım faydalı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder